אוטומציית שליחת ווצאפ לנוטשים

אוטומציה לשליחת הודעת וואטסאפ לאחר נטישת עגלת קניות באתר מכירות

אל תאבדו מכירות בגלל נטישת עגלת קניות!  הודעה אוטומטית בוואטסאפ בנטישת עגלת קניות באתר מאפשרת לכם ליצור קשר אישי עם הלקוחות, להזכיר להם על הפריטים שהם רוצים ולהציע להם באותה ההזדמנות קופון הנחה אטרקטיבית על מנת שישלימו את העסקה.
כל זה ניתן לבצע בקלות באמצעות מערכת מקס בוט. כמו כן ניתן להוסיף סדרת הודעות אוטומטית שתישלח בהשהייה של יום / שבוע / חודש על מנת להציע לאותם לקוחות פוטנציאליים הטבות נוספות.

למה דווקא בוואטסאפ?

אף אחד כבר לא פותח אס.אמ.אס, ואימייל מת מזמן! לכולם יש וואטסאפ ואחוז פתיחת ההודעות הינו קרוב ל 100%!!

אוטומציית שליחת וואטסאפ לאחר נטישת עגלה

החזרת לקוחות שנטשו עגלה והפיכתם לרוכשים נאמנים


תיאור השירות:
מערכת מקס בוט מתממשקת אל האתר שלכם ומקבלת מידע באמצעות API בזמן אמת. ברגע שהזמנה עוברת למצב מבוטל (משמע הלקוח עזב את האתר ולא השלים את הרכישה למרות שהספיק כבר להגיע לעמוד הצ’קאווט ומילא את פרטיו האישיים) המערכת יודעת לשלוח מייד הודעה בוואטסאפ אל הלקוח באופן אוטומטי ולאפשר לו להשלים את העיסקה כאשר הפריטים שבחר כבר מופיעים בעגלת הקניות. כל שנשאר ללקוח לעשות זה להזין את פרטי האשראי ולבצע תשלום. ברוב המקרים נשלח בהודעה זו ללקוח גם קופון הנחה על מנת להגדיל את הסיכויים שאכן ישלים את הרכישה.

 

יתרונות השירות:

  • אוטומציה מלאה וחכמה: שליחת הודעות מותאמות אישית לכל לקוח בצורה אוטומטית. ניתן להוסיף גם תמונה או סרטון.
  • הגדלת שיעורי המרה: החזר לקוחות לעגלת הקניות שלהם בצורה אפקטיבית הינו גורם משמעותי שמשפיע באופן ישיר על כמות ההמרות באתר ועל מחזור המכירות החודשי.
  • הנחות מותאמות אישית: הציעו קופונים והנחות אטרקטיביות להגברת המוטיבציה לרכישה.
  • נתונים וסטטיסטיקות: קבלו דוחות וניתוחי ביצועים שיעזרו לכם לשפר את הקמפיינים. כל נוטשי העגלה מוכנסים אוטומטית לטאב ייעודי (מחלקת נטישות) ניתן לראות את כמות הנטישות ואת ההודעות המתקבלות מאותם לקוחות פוטנציאליים ישירות בדשבורד ניהול השיחות של מקס בוט בענן.

 


הגדילו את המכירות שלכם והחזירו את הלקוחות לעגלה עם הודעה אוטומטית בוואטסאפ בנטישת עגלת קניות באתר!


עדויות:

“מאז שהתחלנו להשתמש במערכת הודעה אוטומטית בוואטסאפ בנטישת עגלת קניות באתר, ראינו עליה משמעותית בהכנסות והלקוחות מרוצים מההתראות האישיות.” – אורית, חנות אופנה אונליין.

“המערכת פשוט מצוינת! הלקוחות חוזרים ומשלימים רכישות, וההכנסות עלו בצורה ניכרת.” – דני, חנות צעצועים.

דוגמה להודעה אוטומטית בוואטסאפ שיצרנו עבור ליליה

אוטומציה בנטישת עגלת קניות באתר
אוטומציית שליחת וואטסאפ לאחר נטישת עגלה