הסרה אוטומטית מוואטסאפ ללקוחות שמבקשים הסרה

יצירת פלואו להסרה אוטומטית משליחת הודעות בוואטסאפ

אופן הקמת הסרה אוטומטית במערכת מקס הינה פשוטה וקלה באמצעות שימוש במודול טריגר ארוע וטריגר רגיל כאשר הטריגר הרגיל (מאפשר גם הסרה ב API) מחובר להודעה ללקוח שמאשרת לו שהסרנו אותו מהרשימה וטריגר ארוע יהיה מחובר לטריגר מילת המפתח (או מספר) אותם ישלחו אלינו הלקוחות המבקשים הסרה. 

בדוגמא מטה ניתן לראות שמילות המפתח: "הסר" ו- "הסרה" יובילו את הלקוח להיות חסום במערכת והלקוח יקבל רק את הודעת אישור בקשת החסימה. 

ניתן גם לחסום באופן ידני לקוחות ובמידת הצורך ניתן גם "לשחרר מחסימה" וזאת במודול ניהול אנשי הקשר במקס. 

לשאלות בנוגע לחסימת לקוחות שמבקשים הסרה – פנו לשירות הלקוחות שלנו.

ניהול חסומים במודול "אנשי קשר", חסימה ושיחרור ידני מחסימה

כשמדובר בניהול אנשי הקשר שלך בוואטסאפ, היכולת לחסום אוטומטית איש קשר שמבקש להסירו מהרשימה שלך היא לא רק תכונה חשובה, אלא היא גם נדרשת על פי חוק. אם לקוחות מבקשים להסיר אותם מהרשימה שלך, חיוני שתכבד את בקשתם, שכן אי ביצוע זה עלול לגרום לתוצאות משפטיות וכלכליות משמעותיות עבורך.

על פי חוקי הספאם להגנת הצרכן, ניתן לתבוע אותך על סך אלפי שקלים אם תמשיך לשלוח הודעות למי שביקש להסירו מהרשימה שלך.

במקרים מסוימים, הקנס יכול להגיע עד 1000 שקלים להודעה, מה שעלול לגרום להפסד כספי משמעותי. יתרה מזאת, אם תמשיך לשלוח הודעות למישהו שביקש להסיר אותו מהרשימה שלך, אתה יכול גם להפר את חוקי הגנת המידע והפרטיות. זה יכול להוביל להמשך צעדים משפטיים ועונשים. לסיכום, תכונת חסימה אוטומטית לאנשי קשר שמבקשים להסירם מהרשימה שלך היא לא רק כלי שימושי לניהול אנשי הקשר שלך בוואטסאפ, אלא זו גם דרישה משפטית.

אם לקוחות מבקשים להסיר אותם מהרשימה שלך, חשוב מאוד לתכבד את בקשתם ושימוש בתכונת החסימה האוטומטית כדי למנוע כל פנייה נוספת אל אותם הלקוחות היא הדרך המהירה והנוחה למניעת שליחת הודעות נוספות לאותם הלקוחות שביקשו זאת. לא רק שזה ממש טוב מבחינת טיוב הרשימות שלך לרלוונטים בלבד, אלא שהאוטומציה להסרה אוטומטית מרשימת התפוצה תעזור לך להימנע מהשלכות משפטיות.