סינון, טיפול, וחימום לידים בוואטסאפ עם מקס בוט​

 סינון, טיפול, וחימום לידים בוואטסאפ

 העובד החדש שלך – מקס בוט, צ’אטבוט חכם לסינון וחימום לידים לרכישה בוואטסאפ

בעלי עסקים יקרים, האם אתם רוצים לשדרג את תהליך הטיפול בפניות מהאתר שלכם ומהקמפיינים בסושיאל ולהפוך יותר מבקרים ללקוחות משלמים? הכירו את מקס בוט – הצ’אטבוט החכם שלנו, העובד החדש שלך, שזמין 24/7 כדי לטפל בפניות הלידים, לחמם אותם לקראת רכישה, ואפילו לגרום ללקוחות לבצע רכישות באופן אוטומטי (לבעלי אתרי איקומרס וגם למכירת שירותים)

 למה לבחור במקס בוט?

– סינון וחימום לידים: מקס בוט לא רק מסנן את הפניות וממיין אותן לפי רלוונטיות, אלא גם מחמם את הלידים על ידי מתן מידע, מענה על שאלות ובניית אמון. כך, כאשר הליד מוכן לרכישה, הוא כבר מכיר את המוצר או השירות שלך ומוכן לקבל החלטה.

– מענה מהיר ומדויק: מקס בוט מספק תשובות מיידיות ומדויקות לכל שאלה, משפר את חווית המשתמש ומוביל לעלייה בהמרות. הוא מלווה את הלקוח לאורך כל הדרך, מהשאלה הראשונה ועד הרכישה.

– רכישה אוטומטית: במקרים המתאימים, מקס בוט מסוגל להגיע עם הלקוח עד לשלב הרכישה, ללא צורך בהתערבות אנושית. הלקוח בוחר את המוצר, מקבל את כל המידע הדרוש, ומשלים את הרכישה והכל בשיחה עם מקס בוט! 

מגוון שימושים להגברת מכירות, ייעול זמן ושימור קשר עם הלקוח

  • תאומי פגישות אוטומטיות בוואטסאפ
  • ראיונות עבודה אוטומטים בוואטסאפ
  • תזכורות אוטומטיות בוואטסאפ – לפני כניסה לוובינר, זום וכו’
  • טיפ יומי אוטומטי עם סדרת מסרים בוואטסאפ
  • ניהול קופה קטנה
  • ניהול מועדון לקוחות אוטומטי בוואטסאפ
  • רישום לחוגים, קביעת תורים בוואטסאפ 

 

זמין מסביב לשעון: מקס בוט עובד 24/7, מה שאומר שאתה לא מפספס אף הזדמנות להמיר מבקר באתר ללקוח, גם מחוץ לשעות העבודה הרגילות.

– טיפול במספר פניות במקביל: מקס בוט מטפל במספר פניות בו זמנית, ואפילו ממספר ערוצי תקשורת שונים (טלגרם, סמס, וואטסאפ, מסנג’ר,אינסטגרם) מה שמייעל את זמן התגובה ומשפר את תהליך המכירה והשירות.

מערכת בענן, ללא צורך במחשב דולק: מקס בוט פועל על גבי מערכת ענן מתקדמת, כך שאין צורך במחשב דולק כדי שהמערכת תמשיך לפעול. ניתן להיכנס מכל מחשב או סמארטפון למענה וטיפול אנושי בלידים, בצורה נוחה וגמישה. כעת גם השקנו אפליקציה חדשה לטיפול בלידים, זמינה כרגע לאנדרואידים.

– שילוב עם מערכות CRM וגוגל שיטס: מקס בוט יודע להעביר את כל המידע שהלידים ענו לקובץ גוגל שיטס או לכל מערכת CRM אחרת, כך שהנתונים מוצגים באופן הנוח והמתאים ביותר עבורך.

– תיוגים אוטומטים ופולואפים: מקס בוט מתייג אוטומטית את הלקוחות עם התיוגים המתאימים ומבצע פולואפים אוטומטיים בהתאם למוצרים או השירותים בהם התעניינו, מה שמבטיח מעקב יעיל ורלוונטי.

  • קמפיינים יזומים – דחיפה רצינית לכל עסק! בכל רגע נתון תוכל לייצר פניות חמות ע”י שליחת קמפיין וואטסאפ יזום. אחוזי פתיחת הודעות בוואטסאפ נושקים ל100% 

 התאמה אישית לעסק שלך

מקס בוט מותאם אישית לצרכים של העסק שלך, וכולל תכונות חכמות שיכולות להוביל את הלקוחות שלך בדרך חלקה מרגע הפנייה ועד לרכישה. בין אם מדובר בלידים שדורשים חימום מתון או ברכישות מורכבות, מקס בוט יודע להתאים את עצמו ולספק חוויית לקוח מותאמת אישית.

 שיפור תהליך המכירה והשירות

באמצעות שילוב של סינון חכם, חימום לידים, ורכישה אוטומטית, תהליך המכירה והשירות שלך הופך ליעיל ואפקטיבי יותר מאי פעם. מקס בוט מסייע לך למקסם את הערך של כל ליד ולהמיר יותר פניות ללקוחות משלמים.

 זה הזמן לשבור את תקרת הזכוכית בעסק שלך

אם אתם בעלים של עסק עם הרבה פניות טלפוניות או פניות בוואטסאפ / מסנג’ר אנחנו יודעים לתת לכם את המענה המושלם שיחסוך לכם המון זמן יקר וייעל וישפר את שירותי המכירות ושירות הלקוחות משמעותית!

לא רק לענות לכל הלידים ומהר, אלא גם לעשות להם פולואפים, להכניס אותם לסדרות מסרים שיחזקו את הקשר ויחזירו אותם אליך לרכישות נוספות שוב ושוב. מקס בוט כאן כדי לעזור לך לצמוח ולהצליח מעבר לגבולות הקיימים.

 

הצטרף לעסקים שמובילים את התעשייה עם מקס בוט - צ'אטבוט חכם לסינון, חימום לידים, ורכישה אוטומטית אל תיתן ללידים שלך להתקרר. תן למקס בוט לסנן, לחמם, ולבצע רכישות עבור הלקוחות שלך – ושפר את תוצאות העסק שלך באופן מיידי.