ניהול חכם של תהליך המכירה בוואטסאפ​

ניהול חכם של תהליך המכירה מתחיל בתיוג חכם של לקוחות ויצירה של קמפיינים ופולואפים אוטומטיים בוואטסאפ: משלב הפנייה הראשונית ועד הפיכתם ללקוחות נאמנים.
ניהול חכם של תהליך המכירה בכל שלב במסע הלקוח אנחנו מתייגים את הלקוחות הפוטנציאליים כדי להבטיח ניהול יעיל וממוקד של תהליך המכירה. תיוג מדויק מאפשר לך להכיר את הלקוחות שלך טוב יותר, להגיב לצרכים שלהם בזמן הנכון, ולהגדיל את אחוזי ההמרה. כמו גם שליחה של קמפיינים יזומים בהתאם לחתכי התיוגים הדינמיים שיצרת ללקוחותיך.

איך זה עובד?

  1. פנייה ראשונה: “מתעניין”  

בשלב הראשון, כל לקוח פוטנציאלי שמגלה עניין בשירותים או במוצרים שלך מתוייג כ”מתעניין”. תיוג זה מאפשר לך לעקוב אחר לקוחות פוטנציאליים מההתחלה ולקבל מידע מדויק עליהם.

  1. פולואפ ראשון: “הצעה ראשונה”  

לאחר הפנייה הראשונית, הלקוח מקבל פולואפ ראשון שמכיל ערך ומידע נוסף. בשלב זה, הלקוח מתוייג כ”מקבל הצעה ראשונה”, והמערכת מפעילה קמפיין אוטומטי עם מידע מעשיר ומועיל על השירותים או המוצרים שלך, שמניע את הלקוח לפעולה.

  1. פולואפ שני: “הצעה מיוחדת”  לאחר ההשהייה שנקבעה והוגדרה המערכת שולחת פולואפ שני עם הצעה מיוחדת. בפולואפ זה, הלקוח מתוייג כ”מקבל הצעה מיוחדת”, והקמפיין האוטומטי כולל מידע נוסף וערך מוסף כמו הנחה מיוחדת או בונוס, כדי לשכנע את הלקוח לבצע את הרכישה.

אוטומציה בנטישת עגלת קניות באתר

ניתן ליצור שלבי מכירה נוספים ולתת להם תיוגים עם שמות - בהתאם להתפתחות הליד בציר התקדמות למכירה

  1. שלב המכירה: “לקוח חדש”  

כאשר הלקוח מחליט לרכוש, הוא מתוייג כ”לקוח חדש”. ניתן לשלוח הודעה אוטומטית מיידית לאחר ביצוע הרכישה באתר באמצעות מימשוק API לאתר. תיוג זה מאפשר לך לשמור על קשר קרוב ולבצע פולואפים אוטומטיים מותאמים אישית, עם ערך נוסף, שיגרמו ללקוח להרגיש שהוא בידיים טובות. דוגמה להגדלת מכירות אוטומטית: רישום אוטומטי של לקוחות חדשים לקרוס סיילים באמצעות מועדון לקוחות אוטומטי בוואטסאפ (לדוגמה: מבצע שבועי שנשלח לכל הלקוחות)

  1. לאחר מכירה: “לקוח קיים”  

הלקוח חזר אליך? מצוין! עכשיו הוא מתוייג כ”לקוח קיים”. תיוג זה מאפשר לך להמשיך לחזק את מערכת היחסים עם הלקוח, להציע מוצרים נוספים בהתאמה אישית, ולספק מידע נוסף שיגביר את נאמנות הלקוח ויגרום לו לחזור שוב ושוב.

זיהוי מהיר של פניות חמות ומקום מיוחד ובולט לצ'אטים לטיפול

היתרונות של מערכת מקס בוט לניהול חכם של תהליכי מכירה בוואטסאפ​

– 🔥🔥🔥זיהוי לקוחות חמים: כבר בכניסה למערכת, תוכל לזהות לקוחות חמים יותר בהתאם לתיוגים ולטאב הייחודי: , מבלי לגלול ולקרוא שיחות שלמות עם הבוט.

ניהול צ’אטים לטיפול: בטאב “צ’אטים לטיפול” יופיעו כל הלקוחות שביקשו לדבר עם נציג. עם סיום הטיפול בלקוח, הוא ייעלם אוטומטית מהטאב לנוחותך, כך שתוכל להתמקד בלקוחות שדורשים תשומת לב.

– התאמה למוקדים ולנציגים: בין אם מדובר במערכת למוקד עם מספר גדול של נציגים, עסק עם נציג יחיד או אפילו ללא נציג חי בכלל, מערכת מקס יודעת לספק את הפתרונות הדרושים. המערכת מאפשרת מתן הרשאות ותצוגה נפרדת לכל נציג ונציג, כך שכל אחד מהם יוכל לנהל את הצ’אטים והפניות שלו בצורה אופטימלית.

למה זה חשוב?

תיוג נכון של לקוחות יחד עם קמפיינים אוטומטיים מותאמים אישית ומלאים בערך מאפשר לך לשלוט בתהליך המכירה, להעניק חוויית לקוח מיטבית, ולמקסם את פוטנציאל המכירה שלך. התהליך החכם שלנו מבטיח שאף לקוח לא ייפול בין הכיסאות, ושכל ליד יקבל את המענה המהיר והמדויק ביותר.

זה הזמן לנהל את תהליך המכירה שלך בצורה חכמה!  

בעזרת מקס בוט, תוכל לנהל את כל שלבי המכירה בקלות, לזהות לקוחות חמים במהירות, ולספק ערך ללקוחות לאורך כל הדרך באופן אוטומטי לחלוטין.  גם אם יש לך מוקד עם מספר נציגים או עסק קטן עם נציג יחיד, מערכת מקס מתאימה לך.

זיהוי מהיר של פניות חמות ומקום בולט לצ'אטים לטיפול

ניהול חכם של תהליך המכירה בוואטסאפ​