הקמת בוטים מבוססי בינה מלאכותית ובוטים היברידיים​

 קחו את העסק שלכם לשלב הבא עם בוטים מבוססי AI ובוטים היברידיים מותאמים אישית

הגיע הזמן לשדרג את חוויית הלקוחות שלכם ולהפוך את תהליכי העסק שלכם לאוטומטיים, חכמים ויעילים יותר! באמצעות פתרונות בוטים מבוססי בינה מלאכותית של OPEN AI ובוטים היברידיים, תוכלו לשפר את השירות, להגדיל מכירות ולחסוך זמן ומשאבים.

מה זה בוט מבוסס בינה מלאכותית?

בוטים מבוססי בינה מלאכותית משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות כדי להבין ולתקשר עם לקוחות בצורה טבעית ומותאמת אישית. עם AI מתקדם של OPEN AI, הבוט לומד מהדאטא העסקי שלכם, משתפר עם הזמן ומספק חוויות ייחודיות לכל לקוח.

מהו בוט היברידי?

בוט היברידי הוא שילוב חכם בין בוט מבוסס AI לבין מענה אנושי ותהליכים מובנים וקבועים, צ’אטבוט היברידי מותאם לצרכים המורכבים של העסק שלכם. הבוט פועל אוטומטית ויודע מתי להעביר את השיחה לנציג בינה מלאכותית ולהעביר לנציג אנושי כשנדרש טיפול אישי יותר. הבוט ההיברידי מאפשר לכם לנצל את היתרונות של בינה מלאכותית וגם לשמור על מגע אנושי חשוב.

יתרונות השימוש בבוטים העסקיים שלנו:

התאמה אישית מלאה: אימון הבוטים בהתאם לדאטא העסקי שלכם ליצירת חוויות מותאמות אישית לכל לקוח.

שיפור השירות והיעילות: מענה מהיר, מדויק וזמין 24/7 לכל שאלה ובקשה של הלקוחות.

הגדלת מכירות: מעקב אוטומטי אחרי לידים, פולואפ מותאם אישית ומערך הודעות שיחזירו את הלקוחות לרכישות נוספות.

הפחתת עלויות תפעוליות: אוטומציה של תהליכים חוזרים וייעול ניהול הזמן של הנציגים שלכם.

– שליטה מלאה במידע: הבוטים מחוברים לכלי ניהול מתקדמים כמו CRM וגוגל שיטס להפקת דוחות ודאטא.

  • יכולות הבינה המלאכותית רק משתפרות ואיתם גם הבוט שלכם!
  • בוט היברידי הוא בוט מנצח! שילוב בין מענה “רובוטי ישן” עם יתרונותיו שלו עם מענה טכנולוגי של בינה מלאכותית לומדת ומעבר לנציג שירות כאופציה אחרונה הופך את שירות הלקוחות שלך למהיר ויעיל בעשרות אחוזים!

איך זה עובד?

  •  

 איך זה עובד?

  1. איסוף דאטא עסקי: נתחיל עם איסוף הדאטא שלכם כדי להבין את העסק לעומק.
  2. אימון הבוט: באמצעות מערכת האימון של מקס בוט נאמן את ה AI על הדאטא העסקי שלכם ונספק פתרונות חכמים לשאלות בתחום העסקי שלכם. נוודא ונבדוק איך עונה לנו הבינה המלאכותית. (מתאים לבעלי אתרי איקומרס עם מגוון גדול של מוצרים)
  3. התאמה אישית: התאמה לפי צרכי העסק שלכם, כולל שילוב היברידי עם פלואים מדוייקים ומענה אנושי עד כל כמות של נציגים.
  4. השקה ושיפור מתמיד: נשיק את הבוט ונעקוב אחרי תפקודו כדי לשפרו עם הזמן.

אנחנו כאן כדי לסייע לכם לבנות פתרון בוט חכם, מתקדם ויעיל שיתאים במדויק לצרכים של העסק שלכם, יחסוך לכם זמן, יגרום ללקוחות שלכם לאהוב אתכם יותר. עם מקס בוט תוכלו לקחת את העסק למדרגה הבאה ולשבור כל תקרה! 

תנו למקס בוט לעבוד בשבילכם, לשווק בשבילכם, לענות בשבילכם, לסנן ולחמם את הלידים שלכם עם מידע אוטומטי בסרטונים ומצגות בוואטסאפ בזמן שאתם מתרכזים בניהול העסק שלכם.

 

הצטרפו למהפכת הבוטים ההיברידיים לעסקים!   השאירו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון מותאם אישית לשדרוג השירות והמכירות בעסק שלכם.